Obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky

Upravující vztah mezi prodávajícím a kupujícím s platností od 1.10.2014.
Nákup v e-shopu Vitráže a šperky – Ilona Pivodová

Prodávající Ilona Pivodová, IČ 72474611, DIČ CZ6952194139, se sídlem Na Vrchovici 159, Zlín-Kudlov 760 01.
Kupující podáním objednávky stvrzuje, že se s podmínkami seznámil a souhlasí s nimi.

1. Objednávka

Veškeré odeslané objednávky jsou závazné. Pokud si kupující svou objednávku rozmyslí, je důležité, co nejrychleji kontaktovat pracovníky e-shopu o stornování popřípadě úpravě objednávky buď telefonicky nebo emailem.

Při objednávce na SLOVENSKO je nutné při vyplňování údajů o platbě uvést vždy platbu bankovním převodem. Na dobírku se na Slovensko nezasílá.

2. Ceny

Všechny ceny jsou smluvní a jsou vždy aktuální a platné v okamžiku odeslání objednávky. Ceny jsou konečné včetně DPH.

Akční ceny platí do vyprodání zásob popř. po dobu časově určenou.

3. Způsob dodání zboží

Zboží odesíláme do 24 hodin (v pracovní dny) po obdržení závazné objednávky dobírkou nebo od připsání částky na účet prodávajícího. Zboží bude doručeno na DODACÍ adresu uvedenou v objednávce.

V případě, že vybrané zboží nebude na skladě, budeme Vás kontaktovat a individuálně se domluvíme na termínu dodávky popřípadě stornovaní daného zboží.

4. Převzetí zboží

Kupující při převzetí zboží ve vlastním zájmu zkontroluje neporušenost obalu. Pokud se objeví poškození obalu, sepíše s dopravcem protokol o poškození zásilky. Kupující by měl po převzetí zásilky zkontrolovat správnost dodaného (objednaného) zboží dle přiložené faktury a v případě nesrovnalostí ihned (buď telefonicky nebo emailem) informovat prodávajícího.

Pokud bude chtít zákazník znovu poslat nevyzvednutou zásilku, bude mu účtováno poštovné ve výši 99.00,- Kč, popřípadě 4.00,- Eur.

5. Možnosti dopravy a platby

5.1 ČESKÁ REPUBLIKA

Zboží na dobírku prostřednictvím České pošty, doručením Českou poštou při platbě předem nebo osobním převzetím na provozovně Anenská 40, 76001 Zlín – Jaroslavice.

DOPRAVA – ČESKÁ POŠTA :

  • Obyčejné psaní (bublinková obálka): 40.00,- Kč
  • Cenný balík (křehké zboží): 80.00 – 150.00,- Kč dle hmotnosti

MOŽNOSTI PLATBY – HOTOVĚ/DOBÍRKOU

  • Platbu zboží provádíte při převzetí v naší prodejně nebo prostřednictvím České pošty.

MOŽNOSTI PLATBY – BANKOVNÍM PŘEVODEM

  • Částka pro příkaz: celková cena objednávky včetně dopravného
  • Variabilní symbol: číslo objednávky

5.2 SLOVENSKÁ REPUBLIKA

DOPRAVA – ČESKÁ POŠTA :

  • Cenný balík (krehký tovar): 120.00 – 190.00,- Kč podľa hmotnosti

MOŽNOSTI PLATBY – BANKOVÝM PREVODOM

  • Suma pre príkaz: celková cena objednávky vrátane dopravného
  • Variabilný symbol: číslo objednávky

Pri platbe je nutné zadať platbu v CZK a uviesť IBAN či SWIFT nášho účtu. Na kurz sa spýtajte vo vašej banke. Bankové poplatky sú vašim nákladom.

5.3 INFORMACE PRO PLATBU PŘEVODEM

Číslo účtu 670100-2210480670/6210
IBAN CZ9462106701002211238851
SWIFT BREXCZPP
Banka mBank

6. Odstoupení od kupní smlouvy

Pokud je kupní smlouva uzavřená pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě) má kupující v souladu s §1829 odst. 1 občanského zákoníku právo bez udání důvodu odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží.

Zboží musí být vráceno v nepoškozeném stavu, bez známek užívání. Zároveň musí být přiložena okopírovaná faktura a na ní uvedeno číslo účtu, na který si přejete částku vrátit. Ustanovení zákona o odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dní však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží.

Na vrácení peněz má prodávající 14 dní od doručení zásilky.

Po doručení vráceného zboží (odstoupení od kupní smlouvy) prodávajícímu, bude kupujícímu zaslána částka odpovídající ceně za zaplacené zboží. Poštovné při vrácení zboží si hradí kupující sám.

Zboží, které vracíte zpět NEZASÍLEJTE NA DOBÍRKU. Takto došlá zásilka nebude přijata.

Vrácení peněz probíhá pouze převodem na uvedený účet.

7. Postup při výměně zboží

Při výměně zboží okopírujte fakturu nebo přiložte dopis a napište své jméno, číslo objednávky a Váš požadavek na výměnu. Doporučujeme ověřit dostupnost položek na webu www.pivodazlin.cz, které požadujete na výměnu (můžete napsat i náhradní variantu). Jakmile k nám zásilka dorazi , bude obratem vyměněna a následující pracovní den odeslána. Poté Vám přijde expediční email s číslem balíku.

V případě, že bude výměna za méně peněz než bylo původně, napište nám prosím číslo účtu, abychom mohli přeplatek vrátit. Pokud bude výměna vyšší, zboží zašleme na dobírku.

8. Reklamace

Na pozdější reklamaci v tomto ohledu nebude brán zřetel.

Po převzetí zásilky se na zboží vztahuje záruka 24 měsíců. V případě, že se během této doby vyskytne vada na výrobku má kupující právo na reklamaci. V tom případě okopírujte fakturu, popř. napište na list papíru Vaše jméno, adresu, telefon, číslo objednávky (faktury) a spolu se zbožím zašlete na adresu uvedenou na faktuře (popř. na našich stránkách). Zboží k reklamaci zasílejte čisté. Zabalte do vhodného obalu. Dopravce neručí za špatně zabalené zásilky a výrobce neuzná záruku u zboží poškozeného při přepravě.

Na vyřízení reklamace má prodávající 30 dní od převzetí zboží. V případě, že reklamace bude oprávněná, má kupující právo na úhradu nutných nákladů, zejména poštovného, které uhradil při odeslání reklamovaného zboží. V tom případě oskenujte podací lístek a zašlete na náš kontaktní email ilona@pivodazlin.cz.

V případě, že výrobce reklamaci uzná, bude částka vrácena na Vámi uvedený účet.

Po vyřízení reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace. V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje. Byla-li reklamace zboží v zákonné lhůtě vyřízena výměnou zboží za nové, začne záruční doba běžet znovu od data vyřízení reklamace.

Faktura, kterou obdržíte, slouží také jako záruční list. Veškeré doklady týkající se reklamace si vždy pečlivě uschovejte.

9. Práva a povinnosti prodávajícího

Prodávající má povinnost vyřídit závaznou objednávku a odeslat objednané zboží na uvedenou dodací adresu. Nedílnou součástí zásilky je i faktura na zakoupené zboží.

Veškeré osobní údaje poskytnuté při registraci jsou důvěrné a nelze je využít k jiným účelům.

Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud kupující opakovaně nesplní svůj závazek odebrat zboží a zaplatit kupní cenu, popř. neustále mění své požadavky, aniž by zásilku převzal.

Prodávající má právo na odstoupení od kupní smlouvy (závazné objednávky) v případě, že není zboží skladem a nedohodne se s kupujícím na jiné objednávce.

10. Závěrečné ustanovení

Odesláním závazné objednávky kupující souhlasí s obchodními podmínkami platnými v den odeslání. Souhlasí i s cenou platnou v den odeslání. Pokud není v obchodních podmínkách pivodazlin.cz stanoveno jinak, řídí se prodávající i kupující právy a povinnostmi dle Občanského zákoníku.